phototont

We can change.

Kategori: Allt annat.

Hahah ja blev ju inget bloggande igår. Jag mådde dock bättre så det blev tvättande, handlande, spelande och promenerande. Jag och Sofie var ute och gick från 19 till 22, därimellan hann vi gå till hennes pappa och äta en burgare på Max. Andreas jobbade nämligen och jag ville bara säga hej till honom. Dock var det gode kallt ute vid den tiden och jag måste iförskaffa ett par stickade tumvantar att ha nu under hösten och "förvintern", sen blir det termovantar.
 
Idag har jag hunnit med att jobba mitt dagchefspass och imorgon blir det ett till, sen är jag ledig tills på söndag! Ska bara ha ett assmöte vid 8 på torsdag, annars kan jag sova typ hur länge jag vill och vända dygnet så det passar tills jag ska jobba natt. Därför är det perfekt att jag fick till så att jag kan spela League of Legends på min dator, då jag kan fastna ganska länge när jag väl börjar :) woopwoop.
 
 
Mer musiik :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: