phototont

Back on track.

Kategori: Allt annat.

Nu har jag åkt till nordligare breddgrader. Befinner mig nu i Piteå, för att överraska Victor. Han tror att jag kommer upp imorgon, så det ska bli kul att se hur han reagerar när jag hämtar honom efter jobbet om ca. 30 min.
Det har varit svårt att hålla sig från att berätta, men jag tycker om att överraska och att bli positivt överraskad själv. Victors mamma har vetat om detta hela tiden och det har varit väldigt roligt att "undanhålla" en såhär fin hemlighet.

 

Så när jag satt där i bilen upp så har Victor frågat lite då och då vad jag gör. Ja, jag kan ju inte säga att jag suttit i bilen - så jag har tränat massor. Då passade jag på att sova eftersom vi smsade mer eller mindre hela vägen. Gratis sms är guld!

 

Jag gjorde även den bästa felskriviningen enligt Victor, i stil med sånt som finns på http://damnyouautocorrect.com/.
"Jag åt människor med glass." - om lunchen.
Det gjorde jag självklart inte på riktigt. Jag åt pannkakor - sånna runda som man steker i en stekpanna.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: