phototont

I dream of a stairway to the skies. My angel is coming down from heaven to take me

Kategori: Allt annat.

Vi ska på studiebesök på nå värmeverk idag. Jag har dessutom sminkat mig väldigt fint, ifall man får säga så, matchande med mina leggins. Tyvärr syns det inte i webcam och jag har som inte tagit mig tid till att fota med systemkameran. Borde kanske passa på nu eftersom solen skiner.

 

Nu när solens strålar träffar mig i ansiktet längtar jag som en tok till sommaren. Längtar efter att inte behöva pälsa på sig 14 lager med kläder, kunna gå i shorts och få en aning brunare nyans på huden. Fast det är väl mest de kopiösa mängderna glass man äter som jag längtar allra mest till.

 

'

En bild på Elin när vi premiäråt mjukglass i april förra året. Det måste vi göra om i år flickor mina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: