phototont

I will waste no time hoping while fear and sickness is beyond all bearing.

Kategori: Shopping.

Nu kommer det bilder på ögonfransarna som jag fick hem igår.
När man känner på dom, jag brukar sitta och pilla på ögonfransarna, så känns dom mjuka. Ungefär lika mjuka som osminkade äkta fransar. Dock är hela raden ganska mjuk och gör gärna lite som den vill.

 

Men tillslut fick jag till det. Var tvungen att klippa ner sidorna för mina ögon är ganska små och det är inte jättesnyggt när det sticker ut massa fransar utanför ögat.

 

Allt som allt så är det bra ögonfransar med tanke på att dom kostade ungefär 1 krona paret. Jag gillar att dom ser mycket mer naturliga ut än mina gamla. Bra skit, men andra ord.

 

Självklart köpta på Ebay, som jag skrev i tidigare inlägg. Där hittar man det mesta, men jag råder er att alltid köpa från säljare som är Top Rated . Jag vågar inte annat, iaf inte när det gäller nagellack som är lite dyrare än detta 10-pack.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: