phototont

China Glaze - Jitterbug + H&M - Confetti Kisses.

Kategori: China Glaze

Efter 1½ veckas paus från nagelmåleri tyckte jag att det räckte. Så igår när jag skulle måla naglarna bestämde jag mig för Jitterbug från China Glaze och Confetti Kisses från H&M.
Jitterbug är ett blyertsgrått skimmerlack och Confetti Kisses är ett vanligt glitterlack med medelstora hexagoner och väldigt små cirklar.

 

 

 

Sedan toppade jag ringfingret med Confetti Kisses.

 

En close-up på det otroligt vackra Jitterbug.

 

China Glaze Jitterbug
Antal lager: 2. Skulle kunna bli en onecoater om inte formulan var så förbaskat vattnig.
Pris: 99 kronor i butik. Kanske 60-70 kronor på Ebay.
Vart: Fanns på Kicks och Åhlens. Numera hittas bara på internet (främst Ebay)
Kollektion/ordinarie: Vintage Vixen, höst 2010.

 

H&M Confetti Kisses
Antal lager: 4.
Pris: Tror det var 29.90.
Vart: H&M.
Kollektion/ordinarie: Inte ordinarie i alla fall, då det endast fanns där kring juletiden förra året.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: