phototont

Att vara världens klantigaste.

Kategori: Allt annat.

Jag har blivit utsedd, av min sambo, till världens klantigaste. Varför? Jo, listan är lång men främsta anledningen skedde igår. Vi jobbade som vilken annan dag som helst och jag, när jag pratar med en gäst, klämmer mitt lillfinger i frysen. Jag skrek inombords, började nästan gråta och sprang bak för att skölja med kallt vatten.
 
Nu på morgonen ser det inte så hemskt ut, bara lite lite rödlila där jag klämde mig. Lite öm är jag också. Så det var inte så farligt trotsallt, det var nog mest chocken som gjorde allting mycket värre.. Annars mår jag finfint!
 
Han har nu lovat mig en liten priscermoni så jag får ta emot mitt så kallade pris. Är det något att se framemot är ju frågan..?
 
 
 
 

Kommentarer

  • Bea säger:

    Nåja, ta inte ut segern i förskott. Jag skulle knäcka ett rör med enkronor men råkade slå i fingret istället för enkronorna ... Kunde inte ta upp en bil i driven för att det gjorde så ont så M fick ta över och ba "välkommen till sjukstugan" :P

    Svar: Det är du och jag Bea :)
    Amanda Lundh

    2013-01-11 | 00:10:44

Kommentera inlägget här: