phototont

Like a dungeon dragon.

Kategori: Allt annat.

Nu du Elin har jag uppdaterat nog för månader framåt ;)
 
10 saker jag tycker om 
1. Vakna bredvid min bättre hälft.
2. Första lediga dagen efter att ha jobbat 7+ dagar isträck.
3. Nagellack.
4. MAT! 
5. Djur. Speciellt katter.
6. Att vinna
7. Mamma och pappa.
8. Att spela.
9. Att sova.
10. Duschen.
 
 

9 saker jag tycker mindre om 

1. Att förlora.
2. Lök.
3. Att kräkas.
4. Att städa.
5. När favoritserierina har säsongsavslutning.
6. När det är kallt ute.
7. Bitterfittor och andra jobbiga människor.
8. Varje gång jag säger hejdå till mamma eller pappa.

 



8 bloggar jag läser 

1. pelo
2. nailtastic
3. evelinaskonster
4. beautybym
5. pamsan
6. killercolours
7. junesabstracts
8. colourize-me

 


7 saker jag vill göra i framtiden 

1. Bo i Japan.
2. Bli spelar-hustru (Ingen press på Andreas. Inte alls.)
3. Skaffa barn, gifta sig och allt det där.
4. Kunna prata japanska flytande. Och förbättra engelskan.
5. Resa.
6. Sätta upp tavlor och hyllor i lägenheten :p
7. Tatuera mig.

 


6 saker jag är rädd för 

1. "räta mig upp efter att ha tvättat bort sminket och kolla i spegeln. Bilderna i mitt huvud som orsakar feta adrenalinkickar varje gång matchar aldrig rikitgt verkligheten. Som tur är!" Elin - (Det stämmer så jävla bra att det får stå kvar.)
2. MÖRKER.
3. Spindlar.
4. Att någon i min familj ska dö av någon helt plötsligt + att jag inte hinner säga hej då.
5. Skräckfilmer.
6. skräckfilm på bio

 


5 platser jag tycker om att vara på 

1. Hos mamma och pappa. 
2. I sängen. Under det där varma täcket.
3. Vart som helst på en skoter.
4. I Boden.
5. Piteå. Det är ju inte så tokigt det heller.



4 artister som snurrar på min spellista

1. Nicki Minaj. 
2. A Day to Remember
3. Deadlock
4. The Pretty Reckless

 

3 saker jag ser fram emot 

1. JAPAN! Typ 2 månader kvar.
2. Värmen. 
3. Thor 2. 

 



2 bra filmer 

1. Thor. Chris Hemsworth, behöver jag säga mer?

2. Iron Man 3.

 

1 bra låt 

1. Roman's Revenge av Nicki Minaj. Sjukt svårt att välja dock.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: