phototont

Strumpilska.

Kategori: Allt annat.

Nu under min tvättdag inser jag hur fantastiskt-ultra-mega-lätt det är för mig att para ihop alla mina färgglada och mönstrade strumpor, sen skulle jag fixa Andreas en miljon svarta strumppar med väldigt små och knappt synliga detaljer. Jo tjena. Tvivlar på att något blev rätt. Så.. Hädan efter blir det jag som köper strumpor åt honom, sådana som han aaldrig kommer använda. MEN det blir lätt att para ihop allt :)
 
Sen kan hans dåliga utbud av färger i strumplådan också bero på att det är ungefär vad som finns för män i affärerna. Svart. Svart. Brunt. Svart. Svart. Nej. Om en butik är lite "wild and crazy" så kan det dessutom finnas grå och mörkblå. Helt sinnes.
 
Jaja, jag ska väl fortsätta med att inte göra ett skit mellan tvättningarna. 
Ha det bra så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: