phototont

Blir nog en tidig kväll. Igen.

Kategori: Allt annat.

Jag bloggade aldrig igår. Grejen är den att jag knappt sov natten mellan söndag och måndag, eftersom Zyra bestämde sig för att det var en jävligt strålande idé att kissa i våran säng, så jag somnade typ direkt efter middagen. Dessutom hade jag inte planerat något inlägg eller några bilder. Så jag antar att jag får ta igen det nu. Bara ett problem, jag har fortfarande inte kommit på någonting att skriva om. Det står verkligen still i mitt huvud.. 
 
Jag.. Det känns som att jag får skjuta upp utmaningen tills imorgon. Jag är fortfarande trött som ett as och längtar efter min säng. Imorgon blir början på min lilla helg, på fredag börjar jag om att jobba igen. Så tills dess ska jag njuta av att kunna sova längre än till 7. Jag ska också tvätta Max-uniformerna och promenera med bästa Sofie :) Ska även fixa list-inläggen jag missat, för det blir inget ikväll heller. 
 
Innan jag ska lägga mig måste jag äta mat och se senaste avsnittet av 2 broke girlssom jag längtat.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: