phototont

Dag 10 - Detta gör mig glad

Kategori: Listor om allt.

Det som gör mig glad är Zyra och Andreas, bland annat. Eftersom jag dessvärre inte har riktigt tagit några bilder alls idag så får det bli några fina bilder på dessa två finingar.
 
 "555555555555555555555555555555555555553hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhul,,,,,,,ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöööö78p´öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö" - Zyra gick på tagentbordet..
 
Först tänkte jag inte lägga upp några bilder på Zyra, det har ju trots allt blivit några på den senaste tiden. Men jag ändrade mig sen eftersom det finns ingenting, förutom Andreas, gör mig så glad som hon gör. Så jag har hittat några bilder på dem som jag inte har publicerat någonstans, nog för att det är flest bilder på Zyra.
 
 
Såhär brukar det se ut när vi tittar på film och det är alltid i Andreas famn hon ligger i. Hm.. Jag blir lite avis.
 
 
Fast å andra sidan så brukar hon ligga och sova på mig väldigt ofta, speciellt när jag sitter vid datorn eftersom det blir så varmt och skönt.
 
 
Ibland sitter hon på fönsterbrädan när jag sminkar mig också.
 
 
En av de äldsta bilderna på henne, hon var så himla liten då och jättebusig. 
 
 
Hittade en till sov-bild på henne. Hon är så söt att man nästan kan äta upp henne :D 5 bilder var ju inte så mycket.. 
 
Nu ska jag äta lite och sen försöka sova så jag orkar jobba imorgon :)
Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: