phototont

Dag 2 - Favoritpryl

Kategori: Listor om allt.

Att välja EN favoritpryl var inte enkelt, så jag fuskade lite och valde 3. En favorit bland mitt smink, en bland nagellacken och en pryl som jag gillar mycket men inte tillräckligt för att kunna vara en ensam favorit i det här inlägget. 
 
Först ut är min Manly 120 eyeshadow-palett. Jag fick den i födelsedagspresent när jag fyllde 19 och jag älskar den fortfarande lika mycket. Det finns alla möjliga färger i den så jag behöver bara den. På snart två år har jag hunnit använda upp 2-3 stycken med kanske 5 till där botten syns, mest använt är sidan med rosa, lila och brunt. Det känns lite mer work appropriate än blå, grön, orange och gult :)
 
Nästa pryl är en favorit bland mina nagellack, i alla fall av de jag hunnit testa. Just det här nagellacket har fångat mig på ett sätt jag aldrig trodde att ett nagellack skulle göra, jag vill verkligen inte ta bort det. Vilket jag måste när det är dags för jobb. Jag borde, när jag har pengar, köpa en back-up på det. Så jag kan använda det lite oftare utan att vara rädd för att det ska ta slut :) Ifall någon undrar vad det heter så är det Deviantly Darling från China Glaze.
 
 
Den tredje prylen ser ni i bakgrunden på bilden ovan. Det är mitt Nintendo DS Lite som jag köpte begangnat i Tokyo för ca. 300 kr. Nu syns det inte riktigt på bilden men det är ROSA! Jag köpte det mest för att ha något att göra på den evighetslånga flygresan Tokyo-Luleå, men jag har inte kunnat sluta spela. Kan ju kanske vara för att jag hade turen att hitta Pokemon Black Version 2, på engelska, i samma område som DS:et. Jag har nu äntligen klarat av Elite Four och Championen, nu ska jag bara fånga alla Pokemon också ;)
 
 
Zyra är ju min favorit egentligen, så en extra bild tror jag inte skadar någon. Min älskade kattunge.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: