phototont

Dag 5 - En gammal bild.

Kategori: Listor om allt.

Jag har funderat ett tag på vad jag skulle välja för gammal bild, så jag har suttit och bläddrat igenom min hårddisk. Det har tagit ett bra tag eftersom jag har en hel del bilder, så när jag tillslut snubblade över min mapp med bilder på en 14-15 årig version av mig blev valet enkelt. De flesta har en fjortis-period i den åldern, lika bra att erkänna, lika så hade jag det. Den här gången tänker jag faktiskt bara visa en bild, den enda som jag kan visa utan att skämmas röven av mig. Jag är säker på att min mor och min far har nog med sådana bilder.
 
 
Om alla mina gamla bilder såg ut såhär skulle jag vara rätt nöjd med mitt yngre jag, osminkad och inget jävla "duckface". Jag måste också säga att jag har helt klart blivit bättre på att ta kort på mig själv och det är ju alltid något :)
 
Jag har tänkt fuska lite imorgon, det är nämligen "tema grön" och jag har en plan på hur jag ska genomföra det. Det finns bara ett litet problem och det är att jag jobbar (jag trotsa min jävla förkylning, feber är ju borta) 
16-01 och ja.. Tiden räcker inte till. Så jag kommer byta plats på morgondagens och fredagens utmaning. Så imorgon kommer det bli "favoritbild". Då vet ni det. Nu är det dags för mig och Zyra att försöka sova.
God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: