phototont

Ett kort "hej igen".

Kategori: Allt annat.

Efter någon hint från en kär kollega om att jag inte har uppdaterat min blogg på länge så skriver jag ett inlägg. Måste skärpa mig. Igen.
 
Mycket har hänt sen senast. Jag har varit i väg på ett äventyr utan dess like till Japan, som jag förövrigt älskade. Jag och Andreas har redan börjat planera nästa tur dit och det är dags att spara pengar. Vilket leder till nästa punkt som faktiskt hände idag.
Som många, i alla fall i Piteå-området, redan vet om så har våran Max-restaurang brunnit. Den är inte nere i grunden, men vi kan hursomhelst inte arbeta och inte heller servera mat där. Imorgon är det dags för möte om branden och framtiden (är vad jag tror i alla fall).
 
Men åter till en bra och trevlig nyhet. Jag har dessutom hunnit gå och bli kattägare till världens sötaste och busigaste kissemiss. Hennes namn är Zyra, med inspiration av League of Legends-championen med samma namn. Som jag tycker påminner väldigt mycket om Poison Ivy ♥
 
Nu ska jag återgå till att lyssna på musik och måla naglarna. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: